TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie

Zwroty i Reklamacje Milloni Jubiler 

 

 

Zwroty

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.

Prosimy wypełnić Formularz Zwrotu Milloni i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

Przesyłkę wyślij na adres:

Milloni Dominika Fic

ul. Topolowa 53,

62-571 Stare Miasto

 

Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

 

Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.

Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.

 

 

Reklamacje

Nasza biżuteria objęta jest sześciomiesięczną gwarancją. W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej.

Aby zgłosić reklamację, wypełnij Formularz Reklamacji Milloni i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu.

 

Przesyłkę wyślij na adres:

Milloni Dominika Fic

ul. Topolowa 53,

62-571 Stare Miasto

 

Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

 

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

 

Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwana bransoletka , zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego.